ÉRTÉKESÍTÉS EREDMÉNYESSÉGEK NÖVELÉSE
A mai gazdasági környezet “elvárása” a folyamatos növekedés. Ez egyet jelent a hatékonyabb értékesítéssel, azonban az eredményesség egyre kevésbé értékesítési technikákon múlik.
Programunk fő elemei:
- Értékesítők és az értékesítési vezető Sales Mapping feltérképezése
- Értékesítési folyamatok ellenőrzése és teljesítménymérő pontok kialakítása
- A rendelkezésre álló teljesítményadatok vizsgálata és a hiányzó információk azonosítása
- Motivációs rendszer átalakítása
- Értékesítési vezető eszköztárának fejlesztése (kontroll, visszajelzések, motiváció)
- Értékesítési vezető mentorálása, képzése: statisztikákból való olvasás, célcsoport szegmentálás, prioritások meghatározása, időmenedzsment, sales meeting tematika + ütemezés
- Értékesítési munkatársak mentorálása, képzése
Értéke:
- Megnövekedett értékesítési eredményesség
- Hatékonyabb értékesítési vezetői kontroll
- Konkrét megoldókulcs az értékesítők motiválására
- Tudatosabb piaci jelenlét
- Hatékonyabb értékesítési értekezletek